Cultuuronderwijs koppelen aan thema’s WO, taal, projectweken

Uitwerken van thema’s in technieken, vaardigheden of competenties uit een of meerdere kunstdisciplines.
Leerlingen als razende reporters

Fotostrip maken

Spoken word

Je eigen verhaal (durven) vertellen en jezelf vinden op papier en podium.
Implementatie muziekleerlijn of -methode

Er zijn meerdere manieren mogelijk om deze implementatie te ondersteunen. Variërend van teamtrainingen, tot voorbeeldlessen tot co-teaching of coaching.
Leerlijn beeldende vorming creëren en implementeren

Evt. in verbinding met andere vakken. Door: diverse kunstenaars en beeldend docenten als Stephanie Rhode, Femke van Os, Femke Kempkes e.a.
Professionaliseren ateliermiddagen

Verbinding maken met thema’s WO of taalmethode. Of ateliers verbinden aan leerlijn.
VTS

Visual thinking strategies. Met kinderen aandachtig en open naar kunst leren kijken.
Drama in de Gouden weken

Via drama werken aan een goede sfeer in de klas. (leskaarten beschikbaar)